خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/30 - 14:27
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
رضازاده مطرح کرد:

اختصاص اعتبار برای تجهیز مراکز درمانی سلماس

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه نشست هایی با وزیر و معاونین وزیر داشتم که خوشبختانه این نشست ها مثمر ثمر بوده است و سبب شده تا وضعیت مراکز درمانی از لحاظ امکانات پزشکی نسبت به گذشته مطلوب تر شوند.

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده اعتباراتی برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه اخذ و اختصاص داده شد که در این راستا حدود 500 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان220 تختخوابی سلماس اختصاص داده شد و در حال حاضر هم پیشرفت مطلوبی داشته است.

وی افزود: باید از وزارت بهداشت به دلیل اقداماتی که تاکنون در حوزه انتخابیه انجام داده است تشکر کنم چرا که امکانات پزشکی به مراکز درمانی حوزه انتخابیه اختصاص داده است امکاناتی که بیماران از آنها در حال استفاده هستند و سبب رضایتمندی آنها می شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه نشست هایی با وزیر و معاونین وزیر داشتم که خوشبختانه این نشست ها مثمر ثمر بوده است و سبب شده تا وضعیت مراکز درمانی از لحاظ امکانات پزشکی نسبت به گذشته مطلوب تر شوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378675
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار